♥ ♥ ♥ ♥ ♥


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Monday, March 26, 2012

Cameron Highlands :)


budak yang suke posing!!!
Assalamualaikum!!!
(AWAS ENTRY INI PENUH DENGAN GAMBAR)
hai..ok ni aku nak story mory sikit..ok sbleum ape-ape..nak bagi tahu..
aku baru balik dari Cameron Highlands!!!..(rase nak demam)
ok aku tahu mesti semua dah penah pergi..aku pun dah banyak kali pergi..saje je nak story..
ao aku pegi hari sabtu(semalam)..kami gerak dari ruh dalam pukul 12pm kot..sebab dekat je..
ok dalam pejalanan naik je..lebih kerang 10-15 minit..aku  dahpening..ayooo..
ok kali ni pergi macam lain macam je..mase nak naik je aku muntah 3 kali(dusss malu saye) ok memang pening gile time tu..walahal dah naik CH banyak kali dah..taktahu la nape..sebaik sampai je kat atas kire dah ok la..fist sekali kami pergi ladang teh!!! kat bawah pic nye..


my my sister family!!!(aku follow die la)



ok ladang teh ni memang besar..sape yang nak pusing2 kat situ memang jauh ar..kami xtrung bawah..degan kasut yang kami pakai...memang tidak mengizinkan..ok pas take pic. kami naik balik...singah kat kafe yang ada..
muke kepenatan selepas b'posing
ok lepas abis minum2 and makan kami gerak pergi pasar malam..
ohh tidah poning pala edeng..sebab ladang teh ni dah atas..pasar malam kat bawah sikit so kene turun bali..
ikot kan nak suruh my sis antaq aku dulu balik rumah..boleh ngak baring2...tapi awal lagi kami dan perut pun  
lapar gerak jugak pegi pasar malam...aku beli nasi ayam..perrhhh ayam die memang besar..
.harga pun kira ok la rm5 je..nasi ni kami beli 3 bungkus...pas tu my sis 
beli mee & kuey teow 1 bungkus rm3..(xbebaloi lsngsung)
kami jalan2 lagi then jumpe orang jual bunga..yes.. ok aku adalah peminat lavender.. 
ok saku beli dua jambak 1 bunga lavender & 1 lagi bunga rose..

sory gambar goyang..hahhaha
so lepas balik pasar malam akhirnya sampai juga kami kat rumah(apartments)
ni lagi 1 hal..rumah yang kami nak duduk ni atas sekali..tinggkat 4 or 5 cam tu la..memeng jenuh nak naik..
semput kot...tapi pus sebab apartment ni memang lawa..lengkap semua ade...dah 3 kali kot aku bermalam kat sni..memang best..pemandangan nye cantik je..
lepas masuk rebut bilik,simpan barang.kami siapkan  makanan sebab semua dah lapar...
pas makan,tegok tv dengan baring2..pas tu mandi solat..malam tu my sis ajak keluar..mula2 malas nak keluar sebab kepala pening lagi...tapi die cakap kejab je..kami keluar pergi kedai dekat depan apartment je..pas tu my sis tnye lapar x?? offcos la lapar sebab sane malam sejuk...
my brother in low beli burger..ramai kot orang..dah ramai kompom2 la lambat kan..sampai sakit badan duduk dalam kereta...
gambar henfon je..

siap je burger kami gerak balik rumah..
on tv makan...
lepas makan dorang semua masuk bilik..tinggalla aku ngan my nephew !!
 kami dudukdepan tv..layan cite apa tah(x igat..tapi tv2)
dalam 11.45 my nephew dah ngantuk..t'senguk2 atas kerusi..
sian dia..suh die msuk bilik...so ak layan sorang2 cite tu sampai abis..best ngak cite tu..
abis je cerite tu terus masuk bilik tidor..(memang best todor sejuk je..)
ok pagi tu bangun2 je dah pukul 9 lebih..arr dah lambat..bangun je basuh muke masak maggi..
lepas makan,mandi & kemas bilik & rumah...kami gerak turun bawah..sebab nak balik dah...
take sebelum balik...
kat bawah apartment!!
sebelum balik kami amik gambar kat park kereta...
pastu tu gerak pegi pasar tani..my sis nak beli barang...kepala aku dah pening..
ooo...kami turun kat pasar tani...smbil my sis pilih barabg kami snap lagi pic!!
abis je beli barang masuk keereta kami pun balik..dalam pukul 1pm kami smapai rumah sudah..yeee..
malam ni tido peluk bantal busuk!!!yeeea 
ok smpai situ je la  cite aku..ohh lupe aku ada ole2 untuk korng..
nah!!!
jemput2 amik sorang satu...jangan berebut tau..
ok la aku dah ngantuk dan sok aku ade clas pagi..
godnite :)











No comments:

Post a Comment